میڈن ان پاکستان کا فروغ ہی معاشی زندگی بن سکے گا افتخار ملک

پاکستان کو بھاری مشینری اور گاڑیوں کے پرزے تیار کرنے کی ضرورت ہے،یو بی جی فیڈریشن الیکشن میں بھرپورکامیابی حاصل کرلے گا،سابق صدر سارک چیمبر

سارک چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری اورفیڈریشن آف پاکستان چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری(ایف پی سی سی آئی)کے سابق صدر،بزنس ٹائیکون افتخار علی ملک نے کہا ہے کہ ہمیں مشینیں،کرینیں،ٹرک،بس،لوڈرز اور دیگر گاڑیوں کے اسپیئرپارٹس خود تیار کرنا ہونگے،میڈ ان پاکستان کا فروغ ہی معاشی زندگی بن سکے گا،ہمیں ملک کو درپیش چیلنجز سے نمٹنے کیلئے نہایت سنجیدگی سے اقتصادی پہلوئوں پر بھرپورتوجہ مرکوز رکھنا ہوگی۔

انہوں نے ان خیالات کا اظہار ایف پی سی سی آئی کے آنے والے انتخابات کے بارے میں تبادلہ خیال کرنے کے لیے اپنی رہائشگاہ پر آنے والے یو بی جی کورکمیٹی کے اراکین، تجارتی نمائندوں کے وفد سے ملاقات کے دوران گفتگو میں کیا۔

افتخار علی ملک نے کہا کہ پاکستان کو بھاری مشینری اور گاڑیوں کے پرزے تیار کرنے کی ضرورت ہے تاکہ ان پرزوں کو درآمد کرنے کے لیے خرچ کرکے غیر ملکی کرنسی کی بچت کی جا سکے۔

انہوں نے کہا کہ میڈ ان پاکستان ہمارے ملک کی حتمی طاقت ہے جسے حکومت کو کاروبار دوست پالیسیوں کے ذریعے یقینی بنانا چاہیے۔افتخار علی ملک نے کہا کہ ہمیں اپنی صنعتوں کو درپیش چیلنجز پر بھرپور توجہ دینے کی ضرورت ہے کیونکہ صنعتی ترقی سے ہی ملک کی معاشی ترقی وابستہ ہے۔ سابق صدر سارک چیمبر نے کہا کہ ہمیں اپنی پیداوار کو معیار کے ساتھ بڑھانے کے لیے جدید ترین ٹیکنالوجیز اور جدید ترین مشینری کا استعمال کرنا چاہیے۔

انہوں نے کہا کہ ہمیں قوموں کی برادری میں اعلیٰ معیار کی مینوفیکچررز رہنے کے لیے اپنی مشینری کو ایک وقت میں تبدیل کرنا چاہیے۔ انہوں نے کہا کہ وہ اپنی فیکٹریوں میں نئی جدید ترین مشینری لا رہے ہیں جسکا مقصد عالمی معیار کے جدید ترین پارٹس کی تیاری کو مزید فروغ دینا ہے۔ افتخار علی ملک نے اس یقین کا اظہار کیا کہ ایف پی سی سی آئی الیکشن میں یونائٹیڈ بزنس گروپ بھرپوراکثریت سے کامیابی حاصل کرلے گا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں